School Experience Survey / Encuesta de la Experiencia Escolar

PARENTS: 

Parents, we highly encourage you to please complete the school experience survey online, your response is very important.

To access the online Parent Survey, click the appropriate parent survey link at https://achieve.lausd.net/Page/8397

Parent instructions:

1) Select your school type (early childhood center, elementary, middle, and high).

2) Select your child’s school from a drop‐down menu.

3) Take the survey.

4) Take a screenshot of the “Thank You” page to give to your Title I Coordinator; [email protected] as proof that you completed the survey.  Text screenshot to 818 937-3041. (Random Drawing for prizes)

IMPORTANT NOTES:

No login required to access the online parent survey.  All parent survey results are anonymous and cannot be tied back to an individual.  Please complete their survey online no later than Sunday, December 19, 2021.

********

PADRES:

Padres, les recomendamos encarecidamente que completen la encuesta de experiencia escolar en línea, su respuesta es muy importante.

Para acceder a la Encuesta para padres en línea, harán clic en el enlace correspondiente de la encuesta para padres en https://achieve.lausd.net/Page/8397

Instrucciones para padres:

1) Seleccione su tipo de escuela (centro de infancia temprana, primaria, secundaria y preparatoria).

2) Seleccione la escuela de su hijo en un menú desplegable.

3) Realice la encuesta.

4) Tome una captura de pantalla de la página de "Gracias" para dársela a su coordinador de Título I; [email protected] Como prueba de que completó la encuesta, o tome una captura de pantalla y mándela por texto al 818 937-3041. (Sorteo sorpresa de premios)

NOTAS IMPORTANTES:

No es necesario iniciar sesión para acceder a la encuesta para padres en línea.  Todos los resultados de la encuesta para padres son anónimos y no se pueden vincular a un individuo.  Complete su encuesta en línea a más tardar el domingo, 19 de diciembre de 2021.

 

 

 
 
https://achieve.lausd.net/Page/8397 Source: Parent Survey Link
Published